• •  Login
  • •  Register
  • •  Forgot password?
  • Online: 0 member(s), 6 guest(s) / Logged:
    General forum Technical help Clans and groups Modifications
    Informations Read how to play Creating game server
    Ghost Recon GRAW GRAW 2 GRFS
    1 2 3 4
    Official files Files and programs

     » Boxedarty nowych gier + wywiad

    Date: 01-10-2010 by naomi Comments: (0)

    [colleft][img]http://ghostrecon.org/download/gr4news.png[/img][/colleft]Ghost Recon jest niczym innym jak zabawkami z niedalekiej przyszłości, które zostały dane żołnierzom na polu walki. Wśród nich jest jednak najbardziej hardkorowa - maskowanie. Justin, asystent producenta Ghost Recon Future Soldier udziela krótkiego wywiadu na temat pola bitwy, przyszłości.

    Czy na prawdę myślicie, że żołnierze będą niewidzialni w przeciągu 10 lat?

    Jeżeli wejdziesz na YouTube, miło zaskoczy Cię fakt, że już w tej chwili zobaczysz filmy rzeczywiście pokazujące działanie tej technologii w dzisiejszych czasach. Chodzi o to, że to jest metamateriał fabrycznie wbudowany w ich umundurowanie.

    Czy ta technologia - niewidzialność - nie jest przypadkiem zbyt potężnym narzędziem?

    Faktycznie nasze moro jest dosyć potężne, nie chcieliśmy jednak aby sam rodzaj rozgrywki dzięki temu był bardzo łatwy. Niektórzy wrogowie posiadają google termowizyjne i mogą Cię najzwyczajniej zobaczyć. Tak samo jest gdy biegniesz - maskowanie nie odbija wtedy światła w takim tempie jak podczas bezruchu, ogień także przerywa kamuflaż, a przecież są jeszcze jego baterie.

    Jakie jeszcze nowinki technologiczne umieścicie w grze?

    Nasz nowy CrossCom aktualnie wyświetla się w okienku, w rogu ekranu przez cały czas pokazując wrogów i swój oddział. Nadal jesteś częścią czteroosobowej drużyny, a podczas synchronizacji ognia - jesteś w stanie widzieć w co celują Twoi kompani.

    Czy nadal błąkają się jak "banda idiotów"?

    Słyszeliśmy to. Wiesz, w poprzednich grach czasem jak wydałeś im rozkaz, potrafili stanąć przed Tobą i blokować linię strzału co jest niedopuszczalne w świecie rzeczywistym. Wiedzą też gdzie iść i co robić. Chcieliśmy to rzeczywiście poprawić. W większej lub mniejszej skali nadal możesz wydawać im rozkazy i jakby nimi "sterować" jednak pozostawieni samemu sobie nie są już tak bezmyślni czasami i możesz mieć pewność, że żadek wróg od tyłu Cię nie zajdzie.

    Czy Cross Com działa także w trybie co-op (kooperacji)?

    Tak. Będziesz w stanie rozmieścić punkty odniesienia i synchronizować swój ogień używając tych samych systemów. Aktualnie w trybie co-op możesz rozegrać każdą dostępną misję w czterech graczy jednocześnie.

    Może trochę informacji technicznych?

    Nasza nowa broń to MR-B, karabin modułowy co oznacza tyle, że jesteś w stanie umieścić na nim narzędzia i modyfikować go jak tylko chcesz. Różne tłumiki, zakresy, optyka cieplna, strzelby czy wyrzutnie granatów.

    Więc stary XM8 wychodzi z gry? Armia USA zostawiła tą broń w 2005, ale w grach nadal jest widoczna...

    Nie jestem pewien , jednak wiem, że broń została odstawiona na półkę przez wojsko z prostej przyczyny - nie idzie w parze z przyszłością żołnierza. Nie wiem także czy kiedykolwiek ta broń widziała prawdziwą walkę, wiem natomiast, że widziała wiele walki w grach! "B" w naszej nowej MR-B (odnowiona wersja MR-C, prototypu widocznego w GRAW) mechanikę ma z tyłu co znacznie zmniejsza odrzut, więc celowanie będzie dużo bardziej precyzyjne.

    Czy nadal posiadasz kamerę tak by móc wyglądać zza rogów?

    Nie, w chwili aktualnej nie ma tego w grze, co przyszłość pokaże, nie wiem.

    Jeżeli jesteś niewidzialny, pewnie nie masz po co...

    Dokładnie! Skradasz się na tyle dobrze, że nie musisz wystawiać broni zza rogu.

    i nie musisz się skradać jeżeli nie lubisz, prawda ?

    Tak, możesz przechodzić grę z "kopem" lub ukradkiem jeśli chcesz. My chcieliśmy dać graczom więcej swobody, odmian ruchów tak by to był gracza wybór w jaki sposób chce grać. W rzeczywistości to była najważniejsza rzecz jaką nam powiedzieli na samym początku: "Dobra, to upewnij się, że można to zrobić na wiele różnych sposobów". To sprawiło, że prace i rozwój gry są nieco trudniejsze i musieliśmy spędzić na tym więcej czasu. Ale chcieliśmy to zrobić dobrze oraz mieć coś z czego jesteśmy dumni.

    [center][img]download/grwiizz.jpg[/img] [img]download/grpzz2.jpg[/img][/center]

    [center]Nowe opakowania dla wersji WII oraz PSP:[/center]